fredag 21. august 2009

Har du noen ønsker eller noe å dele med oss?

Etterhvert er det kommet inn endel respons på denne bloggen- og det er kjempeartig! Jeg setter stor pris på at dere liker det jeg gjør her. Som samler på dette området ønsker jeg meg flere likesinnede-det er på denne måten nye gjenstander dukker opp!
Er det noe du lurer på når det gjelder gjenstandene fra Feyer eller Egersund? Jeg vil eventuellt gjøre mitt beste for å spore opp svar.
Og ikke minst; Det er alltid spennende å se noe man ikke har sett før! Jeg er overbevist om at dere der ute har en og annen sjeldenhet stående i skapet eller på hylla! Send meg gjerne noen bilder og litt info hvis du har!
E-mail: asandum@gmail.com

1 kommentar:

Huset på Planen sa...

Jeg skulle gjerne visst noe mer om Hødnebø-kopien. Kjenner du til den historien?